En Ganska jobbig dag + att jag tagit sprutan!

Hände rätt så mycket idag. Orkar inte berätta så mycket. Är ganska trött & hängig. Kanske pga sprutan? Svenskan var iaf inställd idag gött :D Fast på ett sätt inte ;( Kommer inte bli mycket tid åt att lära in det vi ska redovisa inte bra = mkt dåligt plus att jag inte ens har skrivit så mkt så att det tar 3 minuter ;O Men sånt är livet. Snart är det iaf So prov & jag har övat i en timma nu :P

Och så har vi matte & no prov nästa vecka. Verkligen jobbigt om ni frågar mig. Och sen sprutan som man tog idag dåe det var inte alls märkvärdigt. Gjorde inte alls ont :P Men jag mådde konstigt sen. Fast nu så har jag ont i huvudet men inte i armen. Kanske får det dagen efter som många säger. Hoppas verkligen att jag inte får det för det är grymt jobbigt isåfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0