Mina Fåglar <3

Jag har haft fåglar i snart 5 år nu! Jag hoppas att det alltid är vi 7 tsm. Mina föreldrar & alla andra vill att jag ska sälja dom. Men jag tänker inte bry mig om dom. Mina fåglar = att jag bestämmer över detta. Dom säger också att jag kommer tröttna på dom & sälja dom. Pfft never gonna happen -.- Och nej det kommer det INTE! Dom är allt för mig & jag säljer defintift INTE dom jag älskar ;S Men nu får ni se ett par bilder på mina älsklingar :D



Puss





Kico 4 år Rosenhuvad Dvärgpapegoja




Lusen 6 år Normalfärgad Nymfparakit(Nymfkakadua)





Snickers 1 år Standardtecknad ljusgrön (naturfärgad)
Twix 2 år nån blanding av Himmelsblå teckning






Silve 5 år Vithuvad Nymfparakit (Nymfkakadua)






Selma 1,5 år Normalfärgad Nymfparakit (Nymfkakadua)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0