11/4 - 10 [Om mig]

Namn: Ajka
Efternamn: Redzic
Andranamn: inget
Ålder: 14, snart 15
Familj: Mamma,pappa,2 bröder,släkt,brorson,fåglarna & många fler :)
Syskon: Mario & Anelis
Favoritmat: Hm, mycket x]
Favoritgodis: marabou,sura godisar & sånt ^^
Favoritfärg: svart,vit,grå,rosa,blå,röd,grön alla färger! Men mest svart&vit..
Favoritdjur: FÅGLAR!
Favoritfrukt/bär: äpple
Favoritfilmer: Titanic,New Moon & många fler..
Favoritdricka: juice
Favoritblomma: ros
Favoritlåt: många..
Favoritseriefigur: hm, vet faktiskt inte
Favorit TV-program: Bones,NCIS,Vampire Diaries,The Mentalist..
Favoritsida på Internet: bdb,bloggen,youtube..
Favoritdataspel: Starshine
Favorit TV-spel: inget
Favoritkortspel: inget.
Favoritsak: min kamera ♥
Favoritbok: många..
Favoritaffär: gina tricot!
Jag brukar shoppa i: Vetlanda
Favoritårstid: sommar&höst
Favoritmånader: juni (a)
Favoritplats: bra fråga..
Favoritämne i skolan: Vet inte :o Kanske So?
Det tråkigaste ämnet i skolan: idrott & no,slöjd
Länder jag besökt: Kroatien,Slovenien,bosnien..
Eget rum: japp
Färg på mitt rum: grönt med löv..
Husbuss: huh?
Husvagn: nej
Husbil: nej
Min skola heter: Withalaskolan
Sidor på nätet jag är medlem på: bloggen,bdb,youtube ...
Husdjur: ja!
Djur jag haft: fåglar,kaniner,fiskar..
Intressen: fotografera såklart 
Idrottsgren jag är intresserad av: ingen!
Kompisar: Natta,Issa,Maria & många fler..
Idoler: Vet inte :o
Bor: Vetlanda
Sport jag varit med i: ridning..
Varför jag slutade: tråkigt
Singel: ja..
Det bästa jag vet: att fota , vara med kompisar & blogga
Det värsta jag vet: magsjuka osv..
Samlar på: kläder x'd
Skriver dagbok: gjort, men bloggar nu istället..
Höjdrädd: nej?
Mörkrädd: ja..
Aktiviteter jag går på: inget
Aktiviteter jag gått på: inga..
Glasögon: ja
Hål i öronen: japp
Fräknar: nej
MSN: ja ?
BDB: ja
Bloggar jag läser: massor
Min blogg: http://ajkaredzic.blogg.se/
Kusiner: många
Jag är allergisk mot: ingenting
Lyckotal: 5 kanske?
Lyckodag: fredag,onsdag & lördag
Jag vill bli: fotograf
Min högsta önskan: att träffa "den rätte".


Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

sv: tack! :D

2010-04-11 @ 10:11:05
URL: http://http:/annapedersen.se
Postat av: photoblog by malinhe,

SV. tackar! :)

2010-04-11 @ 10:22:04
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0