14/4 - 10 [Så fint väder]




foto: ajka redzic

Hej på er! Världens underbarste dag när det gäller vädret :] Super varmt & man blir så himmla glad. Fst som sagt så hände det en liten sak i skolan idag som gjore mig ledsen (säger inte vad) men det löser sig för jag ska fixa det nästa vecka på tisdag & då har vi det borta ur vägen ! ^^, Och idag efter skolan gick jag,natta & Issa till netto för att kolla lite. Natta köpte Sprite & sen gick Issa hem. Efter det gick jag & natta hem till mig & åt glass. Sen gick vi till stallet för att natta skulle fråga ridläraren en sak. Men hon var inte där så vi gick hemåt. Jag fotade också lite för jag hade med mig kameran. Efter det satte vi oss & gungade & solade, så skönt det var! (y) Nu har jag skrivit nästan allt på prao uppgiften vi har på idrotten & ska lämna in den på fredag. Imorgon är det även spanska glosor & på fredag matte & so läxa. Och så har vi även no & idrott prov om 2 veckor & matte & spanska om 4 ungefär. 



Kommentarer
Postat av: Jessica Hill

Sv; Tack så jättemycket! Kul att höra! :D

2010-04-14 @ 19:03:08
URL: http://jessicahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0