18/4 - 10 [Ganska slapp dag]





Hej på er ! :) Det har varit en ganska lugn dag idag. Inte gjort så mycket alls. Skrev lite på svenska uppsatsen & så har jag pluggat till fysiken. Ska plugga lite idrott sen senare också. Imorgon är det skola igen. Helgen har verkligen gått jätte snabbt :o Och jag har spelat Super Mario ganska mke x'd Haha så kul med ett gammalt fungerande Nitendo ;) Och juste, jag har 2 valmöjligheter & jag måste välja det rätta & det som känns bäst ;/ Och det är om jag ska flytta till Skövde eller inte. Men jag vill inte flytta ifrån mina vänner.. Och isånafall så får det bli såhär: Jag stannar kanske i vetlanda & går färdigt 9.an. Sen så går jag på media i Nässjö & får åka 30 min ditt varje dag. Jobbigt för jag hatar att åka buss -.-' Och sen när jag ska läsa vidare efter gymnasiet så får jag åka till Jönköpng vilket tar ca 1 timma? Och efter det får vi se vad som händer. Vad jag jobbar som & ja ni fattar. Och sen så kanske så flyttar vi till ett hus här nästa år någongång :] Och då ska jag även bygga en stor bur till fåglarna så dom kan flyga runt hur mycket dom vill. Och då bor jag kvar här.

Men till det andra problemet.. Eller det är inte direkt ett problem x'd Jag ska nog sälja Twix & Snickers. Och när jag gjort det så köper vi en hona till Kico. Och då startar jag upp min fågeluppfödning som legat nere i 2 år nu :) MEN, jag kommer sakna dom otroligt mke :( För Twix & Snickers är otroligt fina & underbara & trotts att dom kan vara jobbiga som tycker jag jue om dom endå. Nåja, allt löser sig väl tillslut. Men jag måste spara ihop till en fågel :o Det kostar typ 500-600:- för en sån där Rosenhuvad dvärgpapegoja som jag vill ha. Ganska dyrt men sånt är livet. Men det går nog bra x'd

Och om 2 veckor så har vi idortt & fysik prov. Jag tror det kommer gå grymt bra på mitt fysik prov ! :) Sen vet jag inte riktigt hur det går med idrotten, men det gäller bara att kämpa på (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0