23/4 - 10 [2 mån kvar tills jag fyller 15]









Godmorgon! Idag är det fredag den 23 april & 2 månader kvar tills jag fyller år. Sjukt roligt :] Och så är det som sagt fredag i dag & snart helg. Och jag tror att idrotten iag kommer vara hemskt tråkig :( Hoppas vi inte ska ha orientering nu idag för ifall vi har det kommer jag nog längta tills vi slutar. Har aldrig varit bra på kartor x'd Men sånt måste man tyvärr göra för att få godkänt. Men sen finns det jue massa andra roliga lektioner idag som tur är ;)

Och jag har 3 bilder som jag gillar mest & kommer anmäla 1 utav dom :) Så sen får vi se vad som händer. Btw drömmde jag om att jag kom 2 i foto tävlingen & natta vann. Och av någon anledning så blev jag typ skitledsen & var arg på mig själv för att jag inte tog någon bättre bild av alla mina snart 11.000 bilder. Hm, konstig dröm eller hur? Iallafall i helgen så ska jag ut på långa promenader (hoppas jag, vädret måste vara fint) Och sen fota massor ;D Och spela Super Mario m.m..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0