27/4 - 10 [Suck för dagen]





Tjenixen på er ;) Måste bara säga att dagen har varit bra & dålig på vissa sätt. Först så hade vi elevensval & då övade vi till fysik provet för vi fick det av Åsa (våran mattelärare). Och sen direkt efter hade vi no prov & jag kände mig nervös som bara den :s Och sen så gick det väl ganska bra på provet. För dom sista frågorna var svåra. Så jag skrev det mesta jag kunde. Men jag är super deppad :( För ifall jag bara får G på det här No provet kommer jag bli riktigt ledsen & besviken pga jag övat sen praon började så det är jue länge sen. Så då kommer jag känna mig grymt besviken :/ För jag kämpade verkligen den här gången mer en vad jag någonsin gjort på ett No prov. Men livet är väl tyvärr sånt. Och på fredag har vi idrott & matte prov :o Måste plugga!

Och annars har dagen varit ganska kul :) Författaren som vi har besök av på skolan kom till våran klass 8c & pratade lite. Sen skulle vi drömma oss bort i våran egna lilla värld & berätta om en berättelse. Och då fick vi gå ut i solen & sätta oss ner & drömma x'd Och vet ni vad? Det var super roligt &enkelt :) Jag var redan borta i min egna lilla värld & skrev ner lite saker. Tyvärr blev jag väckt ur min dröm vid: Plötsligt råkar jag välta en sten när jag tänkte & den slog i en annan sten ^^, Haha ni fattar nog inget men det var bara den sista meningen jag hann komma till x'd Och vi har fått i uppgift att skriva en berättelse eller så om våran "värld" och ge/skicka den till henne och det ska göras om 3 veckor :P



Kommentarer
Postat av: Liiinnea ♥

hej fin blogg kolla gärna in min ! :)

2010-04-27 @ 16:29:03
URL: http://kyssss.blogg.se/
Postat av: Liiinnea ♥

hej fin blogg kolla gärna in min ! :)

2010-04-27 @ 16:35:24
URL: http://kyssss.blogg.se/
Postat av: Evelin [HÄST&FOTO]

Å så söt vovve :)

2010-04-27 @ 18:32:35
URL: http://evliin.blogg.se/
Postat av: emina

vilken fin hund... vems e den?? hihihih

2010-04-27 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0