30/4 - 10 [Fredag :D]





Hej hopp ! :) Dagen har gått ganska snabbt (Y) Vi hade idrott prov på morgonen & det gick helt okej. Sen efter någon lektion så hade vi matte & det gick sådär.. Blev jätte ledsen efterått. Men jag vet inte vad jag fått mer en att det gick skit dåligt på B delen denna gången O.O Och det är jue VG & MVG. Och nu hoppas jag/önskar jag som bara den att det gick bra på A-delen & att jag får G. Annars blir det tyvärr så att jag får göra omprov & det skulle inte vara kul! För det första så är det för mycket i skolan som jag måste tänka på så jag vill inte ha något omprov igen i matten! -.-' Och nästa vecka har vi spanska prov.. Och jag måste plugga :P Och juste ;o Nästa vecka ska jag jue göra min jordgubbstårta O.O' Vad jag önskar att det kunde vara sommarlov nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0