12/8 - 10 [En helt vanlig dag]



Hejsan! ^^ Dagen har varit ganska bra faktiskt. Vaknade ganska tidigt & åt frukost,diskade & sen så cycklade jag med mamma en runda till kolonilotten. Var där ett tag & därefter så kom jag hem, sen tränade jag & därefter så åt jag mat. Sen när mamma kom hem så gick vi & handlade & sen gick vi till TeamSportia för mamma skulle köpa ett par skor. Och dom som hon köpte är fina på henne :] Och så har jag även bakat blåbäspaj (igen). Men det är så kul & baka speciellt när man har tråkigt ;) Och nu så lyssnar jag på musik & tar det lugnt. Har fortfarande träningsvärk O.O Och idag på morgonen när jag mätte mig så var jag 161,5cm ??! :o Helt sjukt roooligt! x'd







Kommentarer
Postat av: issa

2010-08-13 @ 23:47:30
Postat av: issa

Oj, vad du börjar blir stor tjejen ;o <3

Det var längesen, kanske ses snart ? :)

2010-08-13 @ 23:48:49
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0