17/8 - 10 [Regnigt & grått väder som alltid]



Hej på er ! Rätt länge sen jag sist skrev. Och det har hänt ganska mycket dom senaste dagarna. Har handlat,bakat kokoskakor,lagat mat,städat mitt rum,diskat flera gånger (börjar till & med tycka att det är grymt roligt). Och så har jag tränat lite,promenerat,tvättat kläder & faktiskt inte suttit vid datorn överhuvudtaget! :] Känner att jag rör på mig mycket mer & det är jue bra (Y) Har bestämt mig för att det är slut med (datorsittandet i flera timmar & att inte göra någoting för att jag är trött eller inte vill.). I allafall så har jag haft ett öh litet problem under sommaren O.O Inget jag direkt tänker skriva om här (min familj & Natta vet om det.) Men i förrgår så fick det vara nog. Varför göra så mot en själv bara för att bli något som endå förstör ens hälsa? NEJ! Det ska bli bättre,jag ska bli bättre & försöka sluta tänka sådär igen. Även om det är svårt & tankarna finns där så ska jag kämpa & bli fri..


It's nothing wrong to take some candys sometimes !





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0