23/8 - 10 [Första dagen i skolan (SOM 9C)]



Hej :] Idag så var det första dagen i skolan efter ett ganska så "kort" sommarlov enligt mig. Det första vi gjorde var att samlas i Aulan & få lite info & sånt om nya lärare & det. Sen hade vi info i klassrummen & fick massor med pennor,suddigummin & 2 mappar. Sen efter det så hade vi svenska & då fick vi en mapp & skrivhäfte. Och då fick vi även arbeta i lag & skriva om lite saker. Det var tråkigt eftersom att jag fick göra allt i min grupp själv nästan ! -.- Och sen hade vi mat & på rasten så gick jag upp & pratade med en person ;o Som jag i nuläget önskar att jag aldrig pratat med O.O Suck, varför ska alla ta detta så allvarligt? Nåja,skitsamma! Och sista lektionen så hade vi Spanska & vi har en ny lärare som är riktigt sträng & jobbig & vill börja med en gång -.- Och tror att vi kan allting & ger oss läxa direkt! :s Vi vill ha tbx Julio!!! Att börja 9:an = JOBBIGT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0