30 AUGUSTI 2010 - Tänk posetivt,bli posetiv..



Hej på er :] Jag vet inte varför men hade tänk ändra på rubriken som ni ser.. innan skrev jag typ 30/8 - 2010 & det där, men kände att det kunde vara bra med lite förändring. Och bloggen har varit sådär aktiv eller bra dom senaste veckorna & jar är ledsen för det. Men nu när man börjat 9:an så finns det så mycket annat att tänka på. Och så har det varit ganska många bekymmer & dåliga dagar som jag haft också. Inte speciellt roligt. Har varit förbannad på allt & alla för en sak, men vet ni vad? Så idiotiskt av mig eftersom att dom bara velat mitt bästa :/ Så ja det är nog dags att ta tag i mitt liv & sluta vara så himmla ledsen hela tiden & förstöra för mig själv. För det är precis det jag gjort dom senaste månaderna. Dags att ha nya mål & tänka mer posetivt & bli posetiv också! :) Och jag ska klara det för jag tänker kämpa (Y)

Detta ska jag klara:

*Tänka mer posetivt
*Höja betygen
*Sluta bry mig så mycket om vikten & den skiten..
*Leva livet
*Kämpa!
*Göra saker som jag gillar
*Kanske blogga lite mer?






Kommentarer
Postat av: issa

det låter super ajka (y) !

2010-08-30 @ 20:20:16
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0