10 DECEMBER 2010 - Dag 11,12,13,14



DAG 11 Mina syskon : Jag har 2 bröder som heter Mario & Anelis. Mario är den som bor närmast mig,mamma & pappa. Men Anelis bor i Stockholm. Om jag ska beskriva Mario med 3 ord så kan jag säga: Rolig, snäll, kan tjata för mycket ibland. Men han är ändå min brorsa ;) När vi var små så kommer jag ihåg att jag & Mario fiskade. Och Anelis skulle springa runt sjön. Och han kom aldrig tillbaka & jag & Mario frös nästan ihjäll. Så tillslut ringde vi mamma som sa att Anelis hade sprungit till en annan stad som låg nära? O.o Då hade vi ju liksom suttit & fiskat i timmar.. hehe Iallafall så kan jag beskriva Anelis såhär: smart,kör sitt egna race,rolig & ibland kanske han glömmer ett par saker :P Fast han är ändå min brorsa som dessutom är äldst ^^,  Ni har funnits för mig många gånger. Tack!

DAG 12 I min handväska : Hm, lite svårt & skriva något när jag inte har någon handväska som jag använder O.o Men jag har iallafall en skolväska som jag använder dagligen! Och i den finns: skolböcker,pennor & 2010 skoldagbok.

DAG 13 Den här veckan : Har jag varit stressad,gjort 1 spanska läxförhör som gått sisådär.. gjort ett kemi prov. Sjungit & övat på Lucia framträdandet. Varit arg,ledsen,bråkat med vissa, fått tbx ett engelska prov (fick VG) och pluggat till prov osv..

DAG 14 Vad hade jag på mig idag : strunpor,linne,jeans,tröja & underkläder.



Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

Hej Ajka! :) Har du fått mitt mejl. Kul att du vill vara med i tävlingen. kram

2010-12-11 @ 12:19:30
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0