15 DECEMBER 2010 - Dåliga & bra stunder!



Den här dagen har varit väldigt rolig,dålig & jobbig vissa stunder. Dom mindre roliga sakerna som hänt idag är att jag fått reda på att jag bara kommer få G i Teknik & Musik på provet. Sen får jag bara G i Idrotten. Tror jag bara får G i Spanskan också. Svenska & Engelska vet jag inte. Kanske G, kanske VG? På SO så kommer jag få VG ! Iallafall i Religon. Och på matten så kommer jag få G bara för att hon räknar med 8:an :( Tror det iallafall.. Men vet ni? Jag fick VG+ på matte provet (procent) Och jag ÄR SUPER GLAD! :'D Fick också reda på att jag var den ända som svarade rätt på dom sista frågorna på VG-MVG ;) Jag är så himla glad. (Y) En annan sak som är jobbig är att jag trodde att jag slarvat bort min mobil x'd Som tur är så glömde jag den hemma & nu är den här. Nej men jag ska sova över hos Mario,Emina,Liam & Rasmus i 8 dagar ungefär? För sen åker jag till mitt nya hem i Skövde, när vi fått jullov. Gött!

Jag längtade rätt så mycket till den 22 December, för ville få mina betyg. Nu vet jag inte längre :( För visst har jag förbättrat mig i några ämnen. Men sänkt mig i 2 -.- Så kommer nog inte få lika många VG som innan. Men nåja... jag får iallafall hoppas att det blir bra ändå. För jag kanske får något som jag är super nöjd med ? Borde nog inte jämföra mig så mycket med en viss person. Men ändå.. jag vill också kunna.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0