2 DECEMBER 2010 - DAG 07 Min bästa vän



Detta är nog en utav det svåraste i den här utmaningen. Min bästa vän.. Jag har inte 1 bästa vän, utan jag har flera stycken! Kan ta & skriva om dom lite:

Isabelle Andersson : Rolig,pratglad,söt & galen bästa vän ;) Vi kan verkligen komma på sjuka saker tsm. Hur underbar som helst & dig kan man lita på när det gäller saker. Funnits för mig många gånger & jag tackar dig för allting ! Du är verkligen underbar & dig glömmer jag aldrig ska du veta!

Nathalie Gladh : Vi har känt varandra i typ 3 år snart. Finns många sjuka minnen vi har tsm. När vi sov över hos dig & gick förbi en kyrkogård mitt inatten (00:00) och en massa annat som jag aldrig glömmer :] Du finns alltid där för mig & dig kan jag lita på. Hjälpt mig med massor & är en härlig bästa vän. Vi kan också ibland vara lite knäppa ;)

Hanna Martinsson : Underbar bästa vän. Rolig,kul,galen,älskar hästar & sin Lambada ;d Min bästa vän. Vi har många roliga minnen. Som den gången när vi gick med Trassel ute i skogen & jag hoppade i typ vatten eller vad det var x'd Vi gick i en sån där sjö fast det var så myckt gräs så man såg inte det (haha). Galna minnen. Du är sjukt underbar!

Ni 3 är bäst ska ni veta ! :D



Kommentarer
Postat av: issa

naaaw ajka :')

kan lita på dej också & glömmer dig aldrig !

jag älskar dig ♥ !

2010-12-03 @ 21:43:56
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0