21 DECEMBER 2010 - Dag 15,16,17,18 & 19 !



Dag 15 Mina drömmar :



Jag vill bli en fotograf & veta vad jaggör. Ta bra bilder & komma långt. Lära migmycket om fotografering osv..
Jag vill träffa den "rätte".
Lyckas inom skola,betyg & prov & slutligen få ett bra jobb!
Och sen vill jag bo i etthus,vinna 1-100 miljoner,campa i ett annatland,gå vid en strandi månsken osv.. !




Dag 16 Min första kyss :

Ehh.. no comments :c





Dag 17
Mitt favoritminne : 


När jag fick min första systemkamera 2009 den 24 december & stativ+objektiv (70-300mm)2010 & sen en hel del som: när jag badade i Skövde Arena,gick i skogen mitt i natten x'd Det blev visst fler minnen .. men det finns fler som är underbara också. Bara det att jag inte kommer på just nu..



Dag 18 Min födelsedag :


Hm.. vilken ska jag ta ? Vi kan väl ta förra året då jag justnu inte har något annat att skriva x'd Förra födelsedagen så var den ganska ehh?stillsam,hade tråkigt, var inte så speciell & på den sommaren så mådde jag pyton. Kortfattat så att säga..




Dag 19 Detta ångrar jag :



Hm, jag ångrar mycket. Att jag inte tog vara på tiden jag hade med dom som inte finns längre, att jag kanske inte gjorde bättre ifrån mig för att få ett bättre betyg i ett prov, för att jag ibland sagt något jag inte alls menar & för att jag nästan förstörde mig själv totallt i sommar..



Men allt man ångrar kan man inte göra ogjort. Det är bara att kämpa på & lyckas bättre i framtiden !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0