31 DECEMBER 2010 - Nyårsafton 2010 !



Hej på er ! Tänk att det är ungefär 11-12 timmar kvar tills det nya året kommer :) Helt sjukt vad tiden gått fort. Och ikväll ska jag fota raketter. Men jag är rätt så nervös. Tänker fota med mitt nya objektiv & jag är inte SUPER säker på den ännu. Men det går nog bra. Ska ta & fota test bilder innan också (mitt i natten) för att se hur det blir. Stativet är också med (självklart!). Men måste som sagt se vilka slutartider som är bäst & vilken ISO jag ska använda. Tycker sånt är ganska svårt. Och det bästa jag gör av saken är att testa mig fram & så blir det nog något som jag är nöjd över (a' .. Nej men det är inte så mycket som händer i mitt liv just nu. Fotar,tränar & redigerar i photshop helt enkelt. Det här jullovet är nämligen perfekt för mig som vill lära mig mer inom foto, då jag fullkomligt älskar att fotografera ^^,





Kommentarer
Postat av: biffbella!

vilket objektiv har du nu? :)

2010-12-31 @ 13:40:46
URL: http://biffarnas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv; Åh tack, vad kul att du gillar bloggen! :D Gott nytt år!

2010-12-31 @ 16:55:21
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0