4 DECEMBER 2010 - PLUGGA ESPAÑOL!



Pluggat till spanska läxan som vi har tills på måndag. Om jag gör bra ifrån mig så kommer jag att få VG i spanska i det här julbetyget (Y) Så jag hoppas verkligen att det går bra. Vet ni en annan sak? Ja vet vad jag får i julbetyget på SO = Religon. VG+ men det står bara VG! ;] Jag är jätte nöjd! För jag var ju nära MVG den här gången också. Kommer ihåg att i sommras så hade jag VG- & fick ändå VG. Och nu är jag nästan vid MVG så jag har gjort jätte bra ifrån mig nu & utvecklats ! :D SUPER STOLT & GLAD!







Kommentarer
Postat av: Elin [glasartad]

Svar: Du behöver inte oroa dig! De nationella proven är som sagt ett test på vad man kan, men de är ofta lättare än andra prov tycker jag (: Man får inget särskilt att plugga på, det hade varit ganska omöjligt eftersom att de nationella proven täcker hela kurser och inte bara delar av dem ^^ Men som sagt, oroa dig inte för dem, det ltåer svårare än vad det är!

2010-12-04 @ 13:47:35
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0