11/2 - 10 [Åhöra kväll]



Dagen idag var seg. Först hade vi dom vanliga lektionerna. Hemkunskapen var okej & vi åt semlor ;) Sen så hade vi spanska & då skrev vi gloserna & finns en sak som både jag,Natta & Julio la märkte till. Suck, säger man bara! Men skit samma. Inte mitt problem. Och efter det hade vi bild & jag är äntligen klar med min bild uppgift. Efter det lämnade vi in So uppgiften till Ingela. Sist hade vi slöjd & det enda jag hann på den långa lektionen var att skissa O.o Efter det följde Natta mig hem. Då åt vi varm korv. Och jag & Natta skrattade precis hela tiden. Vilken sjuk humor vi har x') Och så myste jag med Kico & Silve (Y) Efter det gick vi tbx till skolan & träffade Frida & Jenny. Sen gick vi ner ditt & hade kul. Vi snurrade runt & jag fick panik många gånger av ett par saker. Haha men kul var det x) Efter det började Åhöran vid 6. Då hade vi engelska & jag gjorde klart min uppgift om Kalifornien. GLAD! Och sen hade vi spanskas som var SEEEG! Och Hanna kastade en snöboll på mig så jag fick den på ryggen -.- Och jag som skulle hämmnas för det som hände förra året. Och mm jag lyckades verkligen. Men nästa år då minsan ska hon få (; Och sist hade vi No & det var faktiskt första gången som jag gillat No:n så mycket. Det gick jätte bra! *stolt* Nu gör jag ingenting & ska snart sova :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0