20/2 - 10 [Varför?]



Ibland är det grymt jobbigt att komma på rubriker. Och jag tror inte den här dagen slutade speciellt bra hm, men sånt är livet ibland. Och nu har jag ännu ondare i halsen en innan. Så det känns som om halsen brinner. Vad ska jag göra? Finns det ens något som stoppar den här smärtan? Och så är jag orolig för en sak som snart kommer sitta i min mun :( Tandställning... läste ett inlägg som en person hade skrivit på en blogg & hon tyckte att det gjorde ont & att hon hade ont & det. Och jag gillar det INTE! Jag hatar att ha saker i munnen. Själva tanken på att ha nått gör mig illamående -.-' Fast jag vet att jag behöver det för att jag har en "vampyrtand". Och nej jag menar inte sånna stora tänder som vampyrer har. Men en liten/mellan? Tand som sticker ut som en vampyrtand. Inte roligt då den ser ut att växa upp. Plus att den gör så att mina andra tänder blir sneda. Så tyvärr blir det tandställning för min del om jag inte vill leva med RIKTIGT sneda tänder förstås. Vilket jag defintift inte vill. Och tänk jag ska ha tandställning i 1-2 år. Fattar ni hur länge det är? 2 ÅR! Jag känner att det kommer bli ett par riktigt långa år framför mig.

Fast det brukar gå snabbt hoppas jag. Och snart är det dags för prao, underbart! Eller kanske inte. Vi får se hur det blir. Och vad mer ska man tillägga i inlägget? Hm, måste säga att ibland känner man sig grymt ensam..'



Kommentarer
Postat av: Anonym

kommentera våran blogg mer ! :D och då ska jag kommentera din mkt mkt mer :)) <3

2010-02-20 @ 23:19:38
URL: http://gulabaananer.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag har också skit ont i halsen! :/ och jag är jätte snorig och sådär :'( <3

2010-02-21 @ 11:25:35
URL: http://gulabaananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0