23/2 - 10 [UPDATE]



Hej hej alla! Kom nyss hem från skolan & mår dåligt. Jag har ont i huvudet & känner mig jätte hungrig & trött. Och ska snart äta. Men den här dagen har varit lång. Och Ingela våran So lärare är bäst. Spanskan var hemskt jobbig & det gick inte att koncentrera sig med huvudvärk. Och så dansade vi Linedance idag & det var jobbigt men kul ! :] Och efter det så hade vi No prov & det gick väll ganska bra... Jag hoppas på det bästa för jag gillar inte Kemi :/ Men jag kunde endå ganska mke! (y) Och så var det jätte fint landskap idag. Synd att solen har försvunnit för jag ville fota -.-' Och idag åt jag choklad. Inte bra. Men det händer väldigt sällan nu förtiden att jag äter godis så det är bra. Är ganska stolt! (:

Ingen bild tyvärr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0