28/2 - 10 [Hur dagen har varit]



Hej hej alla! :) Idag så vaknade jag tidigt och kollade på Anime. Jätte kul & titta på sånna serier om ni frågar mig. Kollade på Shugo Chara! Och den serien fick en att tro på sig själv också. För om man tror att man klarar det så gör man det! ^^ Och så gick jag ut & fotade lite idag. Inte världens bästa fotoväder & blev inte sådär jätte nöjd med bilderna men endå. Och så har jag gjort lite matte. Och inte nog med det så har Kico varit ute mkt med oss i helgen :] Och juste vet ni vad? Det är sista februari idag. Och imorgon fyller min brorsa år. GRATTIS I FÖRSKOTT MARIO :] Och inte nog med det så är det måndag imorgon. Ny vecka & nya tag!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0