5/2 - 10 [Om man bara visste]

Har funderat ett par dagar. Hur jag ska kunna förbättra bloggen på ett bra sätt. Men jag har inga ideér, så kom gärna med förslag :) Skulle uppskattas! Men får väll se vad jag kan hitta på. Uppdaterar ofta så nått annat borde jag kunna hitta på hm, svårt. Kanske börja skriva lite mer om andra saker? Fotografering,tips på olika saker,djur,vardagen,musiktips & annat smått & gott som tex: nån frågestund & så? (: Fast då behöver jag fler läsare.. Och just nu har jag inte alls många. Så jag måste komma på ett sätt så att jag kan få reklam för bloggen elr nått. Men hur? Jobbigt är det. Och jag har ont i huvudet O.o


puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0