5/2 - [Nya glassögon + dagens händelse]

Hej hej alla! :) Veckan har varit ganska slapp faktiskt. Och idag var det en rätt så bra dag. Jag,Natta & Issa as garvade väldigt mkt ! x') Haha fy sjutton jag fattar verkligen inte hur vi kommer på sånna knäppa saker. Men kul är det. Och idag så hade vi matte prov. Det gick väll sådär. Sen när Åsa rättat proven så fick jag 15p asså 2 poäng från G :'( Jag grät nästan så förbannad & dålig kände jag mig. Så hela dagen var förstörd, tänkte jag. Och sen så fikade vi idag för Liselott slutade :/ Jätte mysigt var det men dock blev jag ganska ledsen. Fy vad jag kommer sakna henne, för hon var BÄST på det hon gjorde! Och vi åt tårta. Sen så gjorde jag om matte provet (bara två tal på det jag hade fel på) Och jag hoppas det gick bra! (: Dock känner jag en känsla jag helst velat slippa känna. Men sånt är livet. Och efter det så gick jag hem & sen hämtade vi mina nya glassögon. Och jag måste säga att det känns konstigt men bra nu ;)

Ha en bra helg !


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga briller ajka ! ;) <3

2010-02-05 @ 17:20:41
URL: http://nnathaliepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0