10/1 - 10 [Ny Bloggdesign & Efter festen]

Tja! Gjorde snabbt en ändring på bloggen. Efter flera timmar lyckas jag äntligen koda & göra färdigt bloggdesignen. Jag vet inte världens snyggaste, men det är första gången jag gör sånt här så O.o just nu kom jag hem från festen "ensam". Har jätte ont i huvudet & är dö trött. Men vill inte sova.. Känns inte säkert när ingen annan i familjen är hemma O.o Dom är fortfarande på festen. Det var iaf jätte kul :) Medina är 1 år nu <3 Söting är hon, & så var det massa andra söta bebisar där också & såklart sötaste LIAM! :D Jag fick fota lite & sen så drack jag coca cola & umgicks med alla andra. Riktigt kul var det. Tills jag började bli trött & fick värsta huvudvärken -.- Har det fortfarande... Och imorgon är det skola igen ;o Jobbigt, men sånt är livet. Men jag hoppas ni andra har det bra..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0