12/1 - 10 [Ritar hästar]

Tror jag kommit till min "ritperiod" nu? ;o Efter flera år så börjar jag känna någon lust att rita/måla. Inte kännt en sån lust sen jag slutade 4.an? Iag ritade jag min första bild på en hund som jag faktiskt blev nöjd med. Gjorde den på elevensval. Och sen nu så har jag skissat/ritat många hästar :o Med hjälp av en sån bok: "Lär dig rita hästar". Jätte kul faktiskt. Och att rita är faktiskt kul. Jag tror bara att jag glömmt hur kul det var. Tänker faktiskt öva mer & mer. Och detta är typ ingen som vet om att jag gillar att rita. Inte nån av mina vänner iaf ;o Men det är pga att jag kanske inte för att jag haft lust innan? Nåväll 3 saker jag ÄLSKAR: 1 Fotografera, 2 Rita & 3 sjunga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0