14/1- 10 [Dagens händelser]

Hejhej! Idag så vaknade jag tidigt. Vid halv 7 tror jag. Åt snabbt frukost & gjorde i ordning mig som vanligt. Pappa var redan vaken så jag väckte mamma. Sen berättade jag om min sjukt hemska dröm om att jag tappade tänder & fick utslag i hela ansiktet. Inte specillt underbar dröm kan jag jue säga. Sen var det dags att gå till skolan. Det är alltid lika kallt ute på morgonen. men ohh vad vackert det är! När jag kom till skolan så flummade jag & Natta som vanligt. Sen kom Maria & Issa & vi hade jätte kul :) Synd bara att vi inte såg dom många gånger idag :( Första lektionen & då hade vi hemkunskap & vi lagade raggmunkar. Fy -.- Det var jätte äckligt. men ska gå hejdå..!

Kommentarer
Postat av: issa

sv; KLAAAART ATT VI KMR ! ;) <3



Håller med dig, raggmunken va as äcklig ;S

Ja, synd att vi inte kunde snacka längre :(

Men på fredagar, då jäklar ! då är vi i farten med våran bästiga damp ;) <3

Ha en bra dag ! :D



Puss gmn, ily :* <333

2010-01-14 @ 20:03:30
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0