18/1 - 10 [En lång dag..]

Först gick jag till skolan. Träffade Erika & så gick vi båda ner ditt & hade jätte kul :D Det var också lite konstiga saker som hände när vi var där O.O Sen gick vi tbx & då var alla andra redan här. Natta,Issa,Hanna & Maria :) Var jätte glad av att se dom. Sen så hade vi våran första lektion & då bytte vi klassrum. Tråkigt då jag gillade det gammal :/ Sen hade vi svenska & då läste vi. Jag höll på & skratta ihjäll mig hela tiden pga en bok jag läste x'D Så underbart bra! :'D Sen hade vi matte & det var helt okej! Senhade vi No & då skrev vi mest YES! (Y) Om ni undrar varför jag sa YES så var det pga att jag HATAR kemi & att labba -.- Efter det hade vi mat & sen gick vi ner ditt. Jätte kul hade vi. Men jag & Natta märkte en knäpp sak O.o Sen hade vi idrott & det var faktiskt sjukt TRÅKIGT :S Aldrig varit så förbannad/iritterad/ledsen på en idrott lektion förut. Men detta tog priset! Hatar alla som ska klaga på mig hela tiden! Sen sist hade vi So & Ingela kom 10 min försent pga hon glömmde oss x*D Stackars Ingela! Vi andra tyckte det var kul :) Efter skolan så åt jag mat. Sen hade jag fåglarna ute & vi hade jätte rolig XD (Y) Sen så gjorde jag lite matte tal & efter det så gick jag & pappa ut på en promenad. Och nu sitter jag här & är trött :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0