22/1 - 10 [Galen dag,kameran tillbaka & Nya glassögon]

Varit en väldigt lång dag! Vi åkte pulka idag på idrotten så vi skulle ta med oss fika men vi hann knappt fika :S Super segt! Fast jag var den som nästan hann äta upp all min fika då jag inte åkte pulka^^ Det är det värsta som finns enligt mig O.o Iaf om man fryser & inte mår bra! Och sen så har jag faktiskt älskat både matten & So:n idag :D Vilket jag gillar (Y) För det gick jätte bra. Och sen så har jag varit med natta mke idag. Och Erika & Hanna med. Issa & Maria också ! Jag & Natta undrade vart Issa tagit vägén & nu fick jag reda på att hon hade gått hem för att hon inte mådde bra :( Och ingen har mått sårskilt bra idag! Engelskan var knäpp då jag & Natta tog ut 37 papper så alla bah: Heeej hur många ska ni ha igentligen? XD Helt sukt jobbigt. Sen på svenskan så läste vi & jag älskar boken :) Och så hade vi So & då var det tydligen våran tur att prata om läxan :o Men jag kunde allt så det var grymt lätt. Och när jag kom hem så fotade jag lite. För NU är min kamera äntligen TBX :'D Så himmla glad jag är ! (Y) Och så har jag varit hos synsam & om 1 & halv vecka så kommer ni se mig i nya glassögon ;) Kan säga som här att dom är svarta & väldigt olikt dom jag har nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0