22.30

Tjena! Klockan är några minuter över 10 & jag har inte gått & lagt mig ennu.. Hahah jag brukar gå & lägga mig vid 10 trots att det är jullov. Är inte uppe så länge iaf inte om det inte är fest elr nått! För då kan jag vara uppe hela natten men isåfall måste det hända nått. Annars blir jag trött & då vill jag sova. Sån är jag typ *host*. Nej, men ärligt talat jag blir lätt uttråkad-.- Det som gör att jag piggnar upp är nog att fotografera & sen göra roliga saker? Ifall jag tex sitter & gör ingenting elr ser massa andra människor som pratar & verkar ha skojj & jag bara sitter där ensam med kanske någon runt omkring mig som heller inte säger nått. Då kan jag lova er att jag somnar direkt! Så jag är en utav dom personerna som blir lätt utråkade ^^ Haha vilken onödig information ni fick. Men whatever? Man ska jue skriva sina tankar & åsikter & dagbok & de här så det kvittar jue liksom! :D Imorgon ska jag,mamma & pappa till min brorsa. Dom har bjudit oss på pizza & de :) Så det kommer bli kul. Och vi kommer jue gå en runda (när vi ska till dom) så jag kommer såklart ha med mig min kamera (a) Går typ ingenstans utan den x) Okej, jag börjar känna mig lite trött då jag skriver lite väll mkt onödigt just nu.. ^^, HAHA! wow 22.22 ;o Ehh, vad mer ska man skriva? Jo, mamma & pappa tittar på en film elr serie. Den heter typ Rom elr nått ! x') Jag vet faktiskt inte.. Nåväll jag bjuder på lite bilder som jag inte visat :) Vi syns imorgon..!


Kram & godnatt



Bilden har inget med texten att göra! x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

där skrev du mkt , men det var kul :D



min msn funkar inte :/<3

2010-01-05 @ 11:11:45
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

japp det gjord jag ;D



okej :( <3

2010-01-05 @ 11:29:29
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0