25/1 - 10 [Äntligen (Y)]

Puh äntligen så är jag hemma. Fast jag är inte mindre stressad för det. Känner en sån press nu! :o Innan var jag & mamma ute & gick & sen så gick vi in på Gina tricot & jag köpte äntligen den fina skjortan som jag ville ha! :D Glad som bara den. Plus att jag fotat på månen & solnedgången & massa annat. Så det har varit en bra dag iaf. Förutom skolan då. För det var hur segt som helst! -.- Fast inte på den biten då jag & Natta,Hanna var där nere för då hände det grejer minsan! :O Och så pratade vi med vaktis om att det läckte på toan. Haha vi hade grymt skojj där nere sen x'D HAHA! Och nu ska jag ta & lyssna på musik. Det får mig att slappna av ^^ Sen så får jag väll ta & öva lite på No läxan... (a) Hoppas ni andra har det bra! :) Och här kommer en ny bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0