26/1 - 10 [Seg dag]

Segaste dagen någonsin. Fast So:n var bäst! :D Och jag,Natta & hanna var där nere. Sjukt! O.o Och så träffade jag/drömmde om han igen ;o Sen så var No:n blää & hållan som vi hade idag var jue klart bäst! ;) Fastsen var vi alla fundersama pga en sak O.O Fattar inte vad som hänt? Sen var jag & Erika där nere efter skolan & när vi skulle hem så kom han & blev förbannad på oss :O Och jag & min stora käft -.- Vi gick ut & jag ba: Fy vad taskig han var & så :@ Och erika ba: Ajka han hör xO Och jag blev typ jätte rädd O.o Fy asså... Men ska ta & plugga lite No så hare bra!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Superfint :)

2010-01-26 @ 21:15:02
Postat av: Ajka

Tack! :D

2010-01-27 @ 14:32:20
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0