27/1 - 10 [Nyheterna!]

Hej hej! Eller ska vi säga Go`kväll? ;) Hahah min humor (Y) Nej, men just nu sitter jag & lyssnar på musik & tänker på lite saker (hemligt) & har tråkigt! -.- Fotade lite innan & sen så tittade jag på nyheterna. Det är verkligen ett snöoväder här i småland ;o Jobbigt! För jag vill ha vår nu & som det verkar nu så kommer vi inte få det på ett par månader vilket suger väldigt mke. Men aja livet är tyvärr sånt. Och jag längtar faktiskt till skolan imorgon O.o Speciellt ifall man hr så här tråkigt som jag har nu. Finns inget värre. Innan försökte jag göra lite på So:n men asså jag fattar inte ;s Vadå förklara näring/industri? Får väll ta & fråga Ingela imorgon. Ifall jag träffar henne annars får jag panik O.O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0