28/1 - 10 [Seg kväll]

Finns nog ingen som har så tråkigt som jag har nu. Så jag vet inte vad jag ska göra. Så jag tänker blogga! :) För då gör jag jue nått eller hur? Det sega är att jag inte vågar gå ditt imorgon O.o Jag vet fega mig. Men seriöst jag kommer dö! :( Måste prata med någon fotograf annars får jag lida som bara den vecka 12 & 13. Suck ibland är livet bara för jobbigt. Nåväll allting löser sig i slutändan hoppas jag iallafall. Tiden går väldigt fort också känns det som. Vilket är ganska iritterande då det känns som om jag inte hinner med någonting. Men imorgon ska jag fixa det där. Sen har jag förhoppningsvis inget att oroa mig mer för helgen. Och nu så lyssnar jag på musik med. Har faktiskt en ny favorit låt (a) Jag vet den är jätte gammal men skitsamma!


Eh eh - Lady Gaga (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0