29/1 - 10 [Iritternade -.-]

Hej alla där ute som faktiskt är snälla & goa människor! :) Just nu är jag riktigt förbannad! På bara några dagar har 3-4 stycken lagt näsan i blött elr vad man ska säga! :S Sagt att jag härmar en vis persons blogg. Vilket gör mig både förbannad & ledsen. Kan ni SLUTA nån jävla gång?! Fattar ni inte hur det känns eller? Jag vill ha det såhär på min blogg. Och ursäkta mig om det liknar någon annans blogg INTE mitt fel! Jag gjorde designen med mina egna ideér & kodningen & de provade jag mig fram. För jag kunde inget om hur man skulle göra när jag fixade så att det blev såhär okej? LÄGG ER INTE I MITT LIV, SKÖT ERT EGNA!! -.-

Kram på er andra underbara människor.. (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0