31/1 - 10 [En lång fotorunda]

Eftersom att mamma skulle tll affären ville jag såklart hänga med & fota på vägen ! (: Vi gick ganska mycket & jag fick faktiskt ett par bilder som jag är riktigt nöjd med ! :'D Tyvärr så gillade inte fåglarna mig idag då att jag hade otur när jag skulle fota dom O.o När jag ser en perfekt bild, tar jag upp kameran & poff så är den perfekta bilden som bortblåst o____O Iritternade faktiskt! Men som sagt vissa bilder blev jag väldigt nöjd med & det är ett plus iaf ;D Gick jue inte precis ut i onödan liksom. Plus att jag fick motion. Det gillas starkt (Y) Jag har faktiskt gått ner ett par kilo sen jag började motionera varje dag :D Men nu ska jag ta & fota lite här hemma & så. Får se om jag kommer på nån ny id. Ha det bra..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0