9/1 - 10 [Godmorgon]

Vaknade precis & är sisådär trött. Natten var konstig igen... men inte direkt första gången så. Nu lyssnar jag iaf på musik. Och så har jag grymt tråkigt. Det är segt att inte kunna fotografera -.- Nåja, min första kamera jag hade var jue en sån där vanlig (digitalkamera elr heter dom kompakt?) Och visserligen är jue fokusen på en ganska dålig & ibland blir bilden helt hopplös & ful & ja.. men pappa fick den sen när jag hade fått min system. Så han sa att ifall att jag vill så kan jag fota med den tills jag får hem min älskade system ^^ Och det är jue ganska kul :D Så det är nått posetivt iaf, även om jag dör av väntan... Och idag ska vi jue på fest. Jätte kul ifall man har lust, men det går säkert bra ;) Hoppas ni andra har en trevlig dag...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0