En galen Silve :D

Jag duschade & gick sen till köket för att prata med mamma om när vi skulle gå till min brorsa. Sen helt plötsligt hör jag Silve & alla andra skrika. Så då undrade jue jag & mamma vad det var för fel på fåglarna. Så jag gick till mitt rum & såg då Silve som på nått sätt hade tagit sig ut ur buren. Han tittade på mig med sina oskyldiga ögon ;) Hahha sötungen. Så då hoppade han till mitt finger & började gosa & vissla som bara den! Han kan verkligen få mig på glatt humör (L) Efter det så fick han gå in i sin bur igen. Så då bytte jag vatten & så fick dom mat. Sen var det dags att städa  rummet. Och det gick bra. Jag har världens bästa fåglar så är det bara :'D Ni får se ett par bilder på Silve ^^, Ta hand om er



Puss










Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla fina bilder! :)

2010-01-02 @ 13:22:45
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

Tack så jätte mkt! :')

2010-01-03 @ 10:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0