Godmorgon! -.-

Vaknade precis. Är dö trött. Orkar knappt någonting. Igår kunde jag INTE somna. Hur mycket jag en försökte, alvarligt det gick verkligen inte O.o Men jag tror att jag somnade någonstans vid 1 tiden... Iaf jag drömmde en utav dom sjukaste drömmarna inatt ;o Helt sjukt! Först handlade det om att jag var med familjen. Och då skulle dom gifta bort mig O.o Och så hittade vi en kille då som var några år äldre en mig typ. Jag var också ganska gammal :O Nått på 17-18 tror jag att jag var elr? Nåja, men det visade sig att han redan var gift så alla i min familj blev jätte ledsna förutom jag då (tror jag) och sen så verkade väldigt många arga på mig? Efter det gick jag ut & det var änder som satt uppe i träd? ;o Och jag härmade dom med deras flygande. Och gissa vad som händer då? En utav änderna flyger mot ig & attackerar mig. Jag springer & gallskriker :O Det var helt sjukt! När jag äntligen lyckas komma därifrån springer jag iväg mot skogen. Och då springer jag rakt på "han." ;o Och sen kommer jag inte ihåg mkt mer... Vi syns senare..!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuk dröm ;s herregud! ;o <3

2010-01-06 @ 11:43:15
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

Heheh japp ;o <333

2010-01-06 @ 12:42:57
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0