Jobbigt!

Kom nyss hem. Jag & mamma gick iväg till min brorsa & så pratade vi & så lekte jag med Liam :) Fotade jätte mycket både när vi var påväg ut & sen när vi gick hem. Fast det kändes som om alla var arga på mig? Aja sånt kan hända. Jag är iaf lite besviken. Men vrf går det så segt? ;o Jag kan inte logga in på bdb för det går inte. För då måste jag stänga ner allt pga att den är jätte seg & funkar inte-.- Och nu har bloggen till & med blivit seg? Hjälp? :'O Tänk om det blir så segt så att jag knappt kan logga in på datorn? Inte bra. Men jag fattar inte? ;S Det här har inte börjat hända sen den igår? Då började jag jue radera mina gammla bilder så det skulle bli bättre & sluta bli så segt. Men istället så blir det ennu segare? Helt sjukt konstigt om ni frågar mig ;o Aja får se, jag hoppas det blir bättre!




Puss



Bilden fotade jag igår ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej ;( syynd! jävla bdb och datorn om den är seg! -.-

super fin bild! :D<3

2010-01-02 @ 17:04:34
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jupp :/ Men vi får hoppas att det blir bättre någon gång ^^,

Tack :'D <3

2010-01-02 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0