[Kvällen]

Just nu sitter jag här & lyssnar på musik. innan så åt vi mat & efter det så la jag in alla bilder från kameran i datorn. Väldigt många! Ungefär 982 stycken om jag minns rätt ;) Och ja jag bjuder på någon ny bild just nu. Måste säga att idag så har jag fotat väldigt många "fåglar". Inte världens bästa bilder, men är iaf lite nöjd. Måste kaffa ett bättre objektiv. Nåja, det får jag tänka på senare. Om några dagar så börjar skolan. Vilket är segt!-.- Men jag får stå ut! Visst, det är jobbigt med läxor & alla prov & de. Men när man lyckas så kommer man att njuta! :D Det hoppas iaf jag. Men jag kanske lägger in nått till inlägg ikväll elr nått. Känns som om jag varit VÄLDIGT dålig på det idag. Sorry, men jag har verkligen inte orkat. Men här kommer några bilder iaf.. Ha det gött! Jo förresten.. Det har snöat JÄTTE mkt dom senaste dagarna ;o!










© By Ajka Redzic

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiina bilder! :)

snälla logga in på msn! <3

2010-01-06 @ 19:40:40
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

Tack! :)

okej <3

2010-01-06 @ 19:51:16
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0