Nu börjas det igen! -.-

Är ganska iritterad just nu. Eller det har gått över, men endå inte. Varför kan inte någon lyssna på mig nån gång? När jag försöker säga som det är så får jag inte det & bla bla. Äsch orka bry sig. Jag hade verkligen velat att någon kunde förstå mig & mina tankar. Det hade jue varit enkelt eller hur? Men livet är inte så enkelt så är det bara! Även om jag hatar det -.- Men vad kan man göra? Kämpa på helt enkelt. Jag har fått höra ganska kritiska saker dom närmsta timmarna enligt mig. Och, varför ska det vara såhär för? Inte vet jag. Men en sak är säker. Jag tänker inte ge upp. Jag ska minsann visa alla att jag kan det här & att jag kommer lyckas. Ni ska få se... Och jag tänker INTE sälja mina fåglar. Så sluta upp med att säga det! Fattar ni inte hur ont det skulle göra & förlora dom? Nej varför skulle ni -.- Nåja, ska äta snart... Ha det bra..!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet hur det känns.. :'(<3

2010-01-06 @ 19:39:15
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

aww :'( <3

2010-01-06 @ 19:49:23
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0