Skola idag // Jobbig morgon

Vaknade klockan 06.15 nu när jag skriver så är klockan 06.49 & jag är klar. Så jag har inget & göra. Går till skolan halv 8. Så just nu får jag väll göra ingenting & skriva lite på bloggen. Var dö trött när jag vaknade, visste varken ut eller in. Men nu är jag faktiskt pigg vilket är ganska bra. Och jag hoppas den här piggheten håller hela dagen lång... Jag tror att vi kommer ha samma schema i skolan men jag vet inte. Men det vi kommer ha idag är hemkunskap & jag vill inte ha det. Men nåja, livet är sånt ibland. Det enda som är bra är att det är helg sen ;) Underbart! Men aja hoppas ni andra har en bra start på dagen..! :)


Puss & hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0