(städat)



Just nu sitter jag här & lyssnar på musik. Innan så gick jag & pappa ut på en liten promenad. Det snöar jätte mkt just nu. Efter det så kom jag hem & innan det så hade jag gett fåglarna mat & vatten & sen städat & dammsugit. Och nu så har jag städat klart rummet. Elr jag har inte torkat rent & så, men jag har iaf röjt undan så det inte ligger saker hitt & ditt-.- Innan hände en sak också. Råkade putta till kameraväskan så den föll i golvet :O Och kamerans objektiv föll av. Men tur så hände inget mer. Kameran lever & det verkar inte vara något alvarligt! Tack & lov, vilken panik jag fick. Ska ta & fota sen också :) Imorgon börjar skolan!-.- Vilket är super segt. Men aja,sånt är livet. Hoppas ni andra har det bra...!


© By Ajka Redzic

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att det gick bra med kameran! ;o

2010-01-07 @ 11:51:28
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

Mm..<3 Men nu är det nått fel med objektivet har vi sett :( Det står inte som det ska & bara ramlar va hela tiden...

2010-01-07 @ 12:34:23
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/
Postat av: Nathalie Christensen

Huh?

Jag har också lyckats tappa ett av mina objektiv i golvet en gång, det rullade liksom ner från sängen... Men nu funkar det, så jag hae väl tur I guess.



Hur gick det med ditt, funkar det fortfarande som det ska? (Svara som kommentar i min blogg, annars kommer jag garanterat att missa det ^^, )

2010-01-07 @ 13:04:34
URL: http://nathach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0