17/7 - 10 [Äventyrsbadet i Skövde]



Tjena! Ska uppdatera lite här på bloggen & berätta lite om vad som händer här i Skövde. Idag så badade vi på Arenan (äventyrs badet). Det var riktigt roligt. Jag åkte ruchtkana 2 gånger. Första gången så dunkade mitt hjärta hela tiden x'd Men det var inte alls så farligt utan mest rooooligt (y) Och sen så klättrade dom andra på klätterväggen. Jag ville inte eftersom att det såg riktigt svårt ut eftersom att alla verkade halka hela tiden.. Så ja det finns massor med posetivt med den här semestern. Förutom att jag är sjuk.. Ont i halsen har jag. Fast det var värre igår. Hade huvudvärk som bara den & så mådde jag illa & var yr. Och frös jätte mycket. Men nu måste jag dra hoppas ni har det bra :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0