26/7 - 10 [Imorgon bär det av till..]



Hejsan svejsan! ;] Iag har det varit en ganska så trist men endå bra dag på ett sätt. Har promenerat,tränat & även varit ute på stan. Sen så har jag köpt mat till fåglarna & lagat mat. Och inte minst städat i garderoben & lagt undan kläder som jag inte vill ha,som är för små. Och nu så är det städat så jag hittar mycket lättare ^^, I allafall så ska jag hänga med Emina,Mario, & Liam till Ölands djurpark imorgon. Jag kommer fota jäääte mycket & sen så kanske vi ska bada med. Roligt som bara den ! :] Så ja det finns inte så mycket mer & berätta. Jag önskar er en trevlig kväll!

Här kommer lite bilder med:

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0