2/7 - 10 [Super härlig fredag ! ♥]



Hejsan svejsan ;] Dagen har varit super härlig. Över 30 grader & en massa skoj också! Först så vaknade jag & då skulle jag & mamma + Liam iväg till kolonilotten. Efter det gick jag hem & då ringde Issa & frågade om vi kunde vara. Så då väntade vi sen på att Emina,Mario & Liam skulle komma för jag skulle köpa mig väskan som jag skulle ha till 9.an. Och den fanns inte kvar, så det blev en helt annan väska som ni ser x] Nåja den är snygg iag : BJÖRN BORG (y) Och efter det så åt jag & Issa mat sen gick vi en jääääte lång promenad lite över allt här i Vetlanda & fotade & hade skoj. Tills vi kom tbx hem & åt glass & sen gick tiden jätte segt. Men så kan det vara också ibland. Men det var iaf grymt kul så jag tackar alla som gjort min dag :]

Och inte nog med det så fick jag även tips på vad jag skulle kunna skriva om här på bloggen. Så från & med nu ska det bli lite ändringar & jag ska skriva om saker som är mer intressanta en bara bilder hela tiden. Låter det bra? ^^ Men visst kommer jag lägga ut bilder för er som gillar det. Det är bara det att ibland så gäller det att inte ha för mycket av en sak helt enkelt. Kram på er !

Lite bilder från dagen :)


Björn borg väskan som jag köpte, den kostade 399 kr & är köpen i affären "Väskan". foto: jag


Issa :)  fotograf: jag


Jag x'd fotograf: jag


lilla jag :] fotograf: Issa


Jag & Issa (y) fotograf: jag


Issa, fotograf: jag


jag, fotograf: Issa


Vi är grymmast höhö x'] foto: Issa


Ett stort plus på denna dag (Y)



Kommentarer
Postat av: issa

Dagen har varit hur underbar som helst ! ♥

Fina bilderna blev, hihi :D

2010-07-02 @ 21:56:05
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/
Postat av: issa

dagen har varit helt underbar ! ♥

Fina bilder vi tog, hihi :D

2010-07-02 @ 21:57:29
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0