5/7 - 10 [Måndagsmorgon]



Hej på er & godmorgon ^^ Vaknade vid 7 idag. Och just nu sitter jag här & har tråkigt medans alla andra sover (a) Tänk att jag har varit såhär morgonpigg hela sommaren. Iaf så ska jag kanske bada idag igen med Emina,Mario & Liam. Vart vet jag inte, men vi får se hur det blir. Drömmde att det regnade & var dåligt väder x'd Men ska snart äta frukost när Liam & dom har vaknat. Liam sover över hos oss nämligen :] (Han är 21 månader snart.) Och imorgon ska jag till vad var det? O.o Tandläkaren eller något i den stilen iaf.. Dra ut 2 tänder för att jag ska få tandställning :( Och det pga att jag har för många tänder & det finns inte plats så vissa tänder växer snett. Inte sådär jätte kul. Men vad kan man göra igentligen?

I will always fight back and never give up. Untill the end I will fight and even if I am hurt. I can't stop fighting for the right thing.

10 bilder..






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0