9/7 - 10 [Är med Nathalie under hela helgen]



Godmorgon allesammans! :] Nu är det såhär att under helgen så ska jag vara med Natta. Hennes lille brorsa ska döpas & så ska vi som sagt hitta på massa annat skoj som vi alltid gör ;) Så tyvärr blir det nog inget bloggande under helgen. Kommer hem på söndag iaf. När vet jag inte ennu men vi får se helt enkelt. Ska ta & packa & jag åker vid 10-11 eller något sånt idag. Äntligen så händer det något roligt! (y)

Ta hand om er !

I've never realized that I got to far..

0



Kommentarer
Postat av: issa

Synd att jag var i paris för jag ville också va med :(

Men vi får ta och va en annan dag innan den dumma skolan börjar tkr jag :D



Jag saknar er enormt ! <3

2010-07-12 @ 22:55:56
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0