11/6 - 10 [Love,family & friendship !♥]



När man blev sviken av dom man trott på pga avundsjuka så känns livet ganska jobbigt..
Alltid finns det dom som trycker när dom som inte vågar ställa sig upp & säga ifrån..
Och allt det pga just denna förbaskade avundsjuka..
Men jag trodde inte att du kunde sjunka så lågt..
Men nu vet jag, men jag ger mig inte!
Du ska inte få trycka ner mig längre..
Jag ska visa er allihop!
Att jag kan kämpa mig igenom livet & vinna det där stora priset alla vill ha..
Kärlek,lycka,familj, & äkta vänskap.. pengar är inte lika vktigt som det andra är..
Så glöm aldrig bort din familj, för ifall du gör det så lär du ångra dig..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0